2014. szeptember 5., péntek

8.Rész

Maya szemszöge...

Én már rosszul voltam a sok nevetéstől és James bénázásától. Muszáj volt megjegyeznem hogy "tényleg nem tudsz palacsintát sütni" Amire a kifogása az volt hogy "férfi vagyok" 
- Tessék csináld meg ha akkora a szád! - felelte mire büszkén kivettem a kezéből a nem is tudom mit. 
Mindenki tud palacsintát sütni, még én is pedig az nagy szó. először a tészta masszából kell merni egy merő kanállal, utána pedig amikor már jónak érezzük meg lehet fordítani, de James már kialakította a James palacsintát ami béna, szana szét van szaggatva és nyers. feldobtam a palacsintát amikor jónak éreztem és sikerült, megfordult. james nyitott szájjal nézett rám, majd furcsa mély hangon megszólalt
- Az én csajom! 
Hmm, az én csajom. Jó szöveg. Connor megint kijött, egy pohár vízért, ami szerintem már beteges.
- Ti betegek vagytok? Hajnali fél háromkor palacsintát süttök?
Én és James megvontuk a vállunkat "Mért ne?" Nincs holnap suli, nem tiltotta meg senki, nagyok vagyunk már ez nem olyan nagy probléma. 
- Holnap befonhatom a hajad? - nézett rám Connor a gomb szemeivel. 
Amit tudni illik, Connor olyan profin tud hajat fonni hogy a fodrászok elájulnának. a ballagásomra ő csinálta a hajam és meg is kérdezték ki volt ez a profi. Hát az egyik barátom!♥

Már készen voltam a sütéssel, amikor egy ajtó nyitást hallok. Brad lépett ki a szobából, majd halkan behajtotta.
- Hát ti? - kérdezte mikor meglátott engem majd elpirult mert egy szál boxerben volt.
Mintha én nem egy szál bugyiba és hosszú trikóban voltam de mindegy.Ilyenkor nm tudom mit illik felelni, talán azt hogy "Meglepi" vagy, fogalmam sincs.
- Palacsintát? Nagyon finom. - mondta teli szájjal Connor, de nem rakott bele semmit.
- Hát miért is ne. - felelte Brad majd bekapott egyet.
Hát szép volt a palacsinta amíg tartott hisz négyen úgy felzabáltuk mintha nem is lett volna, szóval bocsi Berry. Majd máskor eszel mérgező palacsintát.
- Gyerekek elmentem fürdeni. - jelentettem ki, mert amikor elterveztem hogy megyek, elfelejtettem menni.
Hallottam hogy a srácok rólam és Berryről beszélnek, de nem mentem ki hogy megijesszem őket, még a végén bepisilnak este. Miután a srácok témát váltottak kirohantam a fürdőből, behajítottam a ruháim a szoba fotelba és észre vettem hogy Berry nincs odabent így lerohantam lehetőleg a leghalkabban az emeletről és levágódtam a kanapéra. Észre vettem hogy a tv-n meg volt állítva a filmem így elindítottam és kényelmesen elhelyezkedve néztem. A Srácok már vissza feküdtek aludni, de James nem a szobájába ment hanem leült a lábam mellé. Mikor észre vettem hogy oda ült, mellé feküdtem és az öléből néztem a filmem. Talán a film közepéig jutottunk és én menten elaludtam és utánam James is.
 
Reggel*
Mivel koránkelős vagyok, a népet már fél nyolckor felvertem, hisz kaptunk egy szórólapot hogy "Vidámpark!!" 
Ezzel rohangáltam fel s alá vidámpark! Amíg mindenki fel nem kelt. elsőnek James húzta a fejére a takarót a kanapén, utána Tristan jött ki karikás szemekkel és meg is lepett egy kis dologgal.
- de Húgi, minek akarsz oda menni? tele van bohócokkal. - mikor ezt kimondta megfagyott bennem a vér és egy helyben álltam 2 percig. James csak engem nézett hogy "most mi van" de meg sem moccantam. Annyi minden lejátszódott a fejemben, csak az nem hogy bohóc. el is ment a kedvem az egésztől és inkább vissza feküdtem James mellé.
- Mi történ? - hajolt egy puszira. 
Hiába adott puszit le se reagáltam, csak magam elé bámultam rémült fejet vágva. 
- Maya fél a bohócoktól4 - kiabált ki a mosdóból a bátyám. 
- Tényleg? - kérdezte James, mire elkezdtem a fejem föl és le mozgatni. 
Tristan imádja lelombozni a kedvem legyen szó vidámparkról vagy, McDonaldsról. Múltkor elkezdte nekem fényezni miből van az ott készült hús. Azóta nem eszem meg az ottani kaját.
- Nem kell parázni, itt vagyok melletted. - Ölelt meg James jó szorosan. - Mit akarsz csinálni?
- Ps. - Javasoltam a nagy csend után.
James bólintott, majd össze dugta a zsinórokat hogy működjön. Oda hozta a két kart a fehér az enyém lett és a Mortal Combat 9-El el kezdtünk játszani. Hogy mi az a Mortal Combat?  Egy szuperhősökkel téli verekedős játék, amiben egy jó pár lányos karakter is van. Az én kedvencem Kitana aki egy késsel téli legyezővel hadonászik és levert ellenfelét. James most valami Jack nevű foszert választott, de ő csak verekedni tudott, semmi extra.
Sajnos igen, félek a bohócoktól! Sőt nem félek, rettegek. 4 évesen elmentem anyukámmal és Tristannel vidámparkba, ahol egy bohócokkal téli helyre be kellett menni. Már a látványtól rosszul lettem és sírva fakadtam, de utána kimerült hogy mindegyik gyilkos volt. Erről egyedül anya és Tristan tudja és ezt szégyenlem. Sok ember fel a szellemektől meg az ijesztő lényektől, de nem a bohócoktól! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése