2014. szeptember 4., csütörtök

7. Rész

Barry szemszöge






Istenem. Ahogy újra és újra összeforrtak ajkaink, mindegyiknél megszédültem.
- Annyira gyönyörű vagy. - döntötte nekem homlokát, mire rövid puszit nyomtam ajkaira. Őszintén fogalmam sem volt, hogy a film miről is szólt, sőt a címét se tudtam. Feltápászkodtam, majd az ajtófele indultam.
- Itt hagysz? - pánikolt be Brad. Annyira édes.
- Nem. Eszembe sincs. - nyugtattam meg. - Csak elmegyek wc-re ha nem gond. - mosolyogtam.
- De az. - vigyorgott. - Megállítsam a filmet? - kérdezte.
- Csak akkor lenne értelme le állítani, ha az utóbbi 10 percben is állt volna. - nevettem fel, mire egy kacér mosoly jelent meg az arcán.
- Ha szóltál volna előre, hogy csókolhatlak amikor csak akarlak, be se raktam volna. - vigyorgott.
- Ugyan. Tudom, hogy a nyálas, szerelmes film a terved része volt. - húztam széles mosolyra a szám. Annyira jó érzés volt az, hogy ismer, hogy tudja milyen vagyok és adhatom magamat mellette, amit a legtöbb ember mellett nem tudok egy könnyen. 
- Beismerem. - dőlt hátra az ágyon, feltartva kezeit. Lassan a mosdó fele vettem az irányt. Miután végeztem, a konyhába indultam, egy pohár teáért, mikor hallottam, hogy valaki ott van. Persze, messziről felismertem Maya nevetését és James mély, mégis kellemes hangját. Az ajtóhoz settenkedtem, mikor láttam, hogy Maya a pulton ül. James előtte áll és kezei a lány dereka körül vannak. Ezután gyengéd csókot nyomott szájára, majd a tűzhelyhez lépett. Ekkor bementem.
- Ti meg mit csináltok? - éreztem meg az égett szagot. Mindketten meglepődötten bámultak rám.
- Palacsintát, próbálunk. - nyögte ki végül barátnőm.
- Te nem is csinálsz semmit! - nevetett fel James.
- Nem tudok sütni, se főzni. - közölte Maya felháborodottan.
- Jó kis háziasszony vagy mondhatom. - kezdte kikapargatni a leégett palacsintát a serpenyőből.
- Nem akarok beleszólni, de lassan hajnali 2 és palacsintát általában reggelire szoktunk enni. - vigyorogtam.
- Nem baj! Mi mosta akartunk. - jelentette ki Maya. Megrántottam a vállamat, majd levettem magamnak egy poharat.
- És te hogy, hogy kiszálltál? - nézett mosolyogva James Mayára, majd rám.
- Honnan szálltam ki? - ráncoltam össze a homlokom.
- Brad szájából. - nevetett fel Maya, mire ökölpacsiztak egyet. Éreztem, hogy elpirosodik az arcom és lesütöttem a szemem. 
- Nagyon humoros. - vigyorogtam végül. - Talán nem kéne leselkedni utánunk és nem látnátok olyat, amit nem szeretnétek, vagy nem tartozik rátok. - mondtam, viccelődve.
- Jó, de legközelebbi alkalomnál, majd húzzatok zoknit a kilincsre. - kezdett bele újra James.
- Jól van már, palacsinta mester. Inkább vedd le a gázt mielőtt felgyújtasz minket. - nevettem, majd Brad szobája felé indultam. Benyitottam, majd utoljára a poharamba kortyoltam és letettem az íróasztalra. Brad felpattant, majd elém sétált. Kósza tincseimet a fülem mögé tűrte. Szemeit az enyémbe mélyesztette. Édes arca, most huncut mosolyra húzódott. 
- Aludj ma velem! - suttogta szinte ajkaimba. 
- Nem tudom, hogy ez jó ötlet-e és Maya is oda adta nekem az egész szobáját. - húztam félre a számat. Nagyot sóhajtott, majd hirtelen felkapott és egyszerűen berakott az ágyába, majd az ajtóhoz futott és bezárta, a kulcsot pedig egy vigyor kíséretében, nadrágjába csúsztatta. Felnevettem mozdulatain és rosszallóan megráztam a fejemet.
- Basszus. Nem kértem pizsit Mayától. - ütöttem fejemre. - Kiengednél, hogy kérjek valamit? - pattantam fel az ágyból.
- Nem. Sajnálom, de a kulcs elveszett. - tette keresztbe a karjait.
- Én tudom hol van. - mondtam vigyorogva.
- Ne mond? Na és hol van? - lépdelt közelebb hozzám, majd végig simított arcomon. 
- A nadrágodba. - haraptam ajkaimba, ezzel cukkolva őt. Egy csókért hajolt hozzám, de elfordítottam a fejemet, így az arcomra nyomott egy puszit.
- Most ezt játszod amíg ki nem engedlek? - nevetett, mire aprót bólintottam. - Megéri. - rántott vállat, majd elővett a fiókjából egy szürke pólót és a fejemhez vágta.
- Mit kezdjek ezzel? - fogtam kezembe, vigyorogva.
- Vedd fel. Persze ha nem akarsz farmerbe, meg ebbe a....blézerbe vagy mibe aludni. - nézett rám.
- Oké. - egyeztem bele. - Akkor fordulj el. - mondtam szégyenlősen, mire nagy nehezen hátat fordított nekem, én pedig lekaptam a fölsőmet és felvettem az övét. Épp eltakarta a combomat. A nadrág még rajtam volt, de mielőtt azt is lehúztam volna lábaimról, hátrapillantottam és láttam, hogy Bad is engem néz vigyorogva. 
- Brad! - néztem rá nevetve, mire nevetve visszakapta a fejét egyenesbe. Lábaimról lehámoztam a nadrágot, majd a földön hagytam. Brad, levette a pólóját. Ekkor szemem, akaratlanul is felsőtestére csúszott. Felnevetett, mire elpirulva, fordítottam el a fejemet, de tekintetemet vissza-vissza vezettem, míg levette nadrágját, majd bebújt az ágyba. 
- Mire vársz? - ütögette meg maga mellett az ágyat, mire bebújtam a takaró alá. Brad lekapcsolta a tv-t, így sötét lett a szobába. Hátat fordítottam neki, majd lehunytam szemeim, ekkor megéreztem, hogy Brad keze körém fonódik, így átölelt.
- Nem tudod, elképzelni, hogy most mennyire vagyok boldog. - suttogta a fülembe. Ahogy nyakamon megéreztem lélegzetét, kirázott a hideg. Elmosolyodtam erre a mondatra. 
- Hogy ne tudnám? Hisz én is érzem. - suttogtam, mire egy apró puszit nyomott még arcomra.
- Jó éjt, szépség! - húzott közelebb magához. Göndör tincsei, csiklandozták bőrömet és illata átjárta orromat. Elmondhatatlan boldogság töltött el, ekkor. Maya nem fogsz egy hamar megszabadulni tőlem! Ezt még meg kell hálálnom.



2 megjegyzés: