2014. szeptember 4., csütörtök

6.rész

Maya szemszögéből...  
- Hazudni sem tudtok normálisan vagy, mi? - Mosolyogtam kínosan Jamesre.- Túl jól ismerlek.
- Ami, azt illeti...- kezdte a mondani valóját. - Maya! Akkor megyünk sétálni?
James miután ezt kimondta csak hülyén nézett maga elé, mintha az járt volna a fejében hogy "megyünk sétálni? Ez komoly?"
Igazából én akartam meg kérdezni, de James egy lépéssel előrébb van. Bólintottam, mire James aranyosan felém nyújtotta a kezét. Szóval ez nem egy baráti séta? Hát jó, akkor csináljuk. - Győztem meg magam, majd megfogtam James kezét. A kezem a szokásosnál is hidegebb volt így forrónak éreztem Jamesét. Mivel volt közös pontunk és nagyon jól elvagyok vele, de nem tudom, hogy kell "lányként viselkedni" így ebben meg csak kezdő vagyok. Berry ébren volt még így nem zártuk be az ajtót csak ki sétáltunk. Felmentünk a városba, ahol sok ember volt nem úgy, mint a mi környékünkön. James kezét már 20 perce fogtam és nem volt az a tenyérizzadás se nála se nálam hisz a kezem inkább hidegebb lett. A séta elején csak arról beszéltünk miket csinálunk a nyáron még szó volt valamilyen Banda háborúról is, ami a nyár közepén lévő táborozás lesz. Eddig nem beszéltünk magunkról, de valamiért egyre kíváncsibb voltam mit gondolhat rólam James. Bunkóság lenne még kérdezni így, majd inkább körül írom. A hold erre fele nagyon nagynak tűnik, de a többi fény inkább az utcai lámpákból állt. Kezdtem furcsán érezni magam, mintha nem akarok hazudni, de nem hallottam James mit beszél hozzám, csak öt néztem. Aztán valahogy átváltottunk egy kicsit szerelmesebb témára, ami miatt James csak engem nézett miközben beszéltem.
- Maya, meg szeretném kérdezni, hogy miért mondtál igent?
- Őszintén? Mert kedvellek, nagyon. - Jött ki belőlem a szín tiszta igazság, ami számomra hazugság volt.
Kimondtam, amit érzek, de nem ezt akartam.
- És te miért engem hívtál sétálni? Nincs bennem semmi olyan, ami egy láncban van.
- Dehogy is nem. Én nagyon szeretlek, és ezt te is tudod. Nem veszed figyelembe azt, hogy amit csinálsz az mind nagyon menő csajos dolog. Ahogy fiús játékokkal játszol, senkit nem érdekel, hogy fiús. Neked ez áll jól és nekem ez jön be. - Nézett rám őszintén James.
- A rajongók azért szeretnék titeket, mert helyesek vagytok, nem azért mert tudják milyen a belsőtök. Ha mindenki tudná, hogy ennyire aranyosak vagytok... - Mosolyogtam.
Nagy csönd lett köztünk. Leültünk egy padra, hogy nézzük meg a csendes esti várost, amikor James elengedte a kezem. Erre felkaptam a fejem és láttam, hogy a kapucniját akarta le venni. Már valamiért megijedtem, hogy valami gond van, aztán a fejem a vállára hajtottam. Nem tudtam miért tettem ezt, de tetszett. Jó illata volt, az a megszokott James vonzó illat.
- Maya, amikor elhívtalak sétálni, őszintén mit hittél?
- Hogy egy baráti séta lesz, de csak Isten és mi tudtuk, hogy ez több mint barátság. - Néztem fel rá.
Igen, lehet ez a tempó gyors, de több mint 3 éve ismerem Jamest és tudom ki ő ahogy ő is tudja én ki vagyok. Mindent tudunk a másik kis piszkos titkáról, legyen az akár nagyon titkos is. Volt egy idő amikor James volt mellettem ahogy Brad, mert Tristan nagyon kifordult magából, amiért nem is tudom mit mondtam neki, aztán sokáig sírtam.
- Ti mindig velem voltatok, de én mikor voltam mellettetek? - Jött ki a számon.
James erre nem felelt, csak rám nézett, majd megcsókolt. Hagytam magam, mert jó volt. Amikor James arca közeledett felém, pánikba estem. Amikor vele vagyok, mindig furcsa érzéseim vannak, de most szinte vadászrepülők repkedtek a gyomromban és volt, amelyik felrobbant. Amikor megcsókolt mintha a sok repülő felrobbant volna és már nem is voltak ott, csak egyszerűen hagyták had élveztem a pillanatot, de mit mondjak, majd ha nagy csend lesz? Vagy szolgáljon meg ő? Berry itt rád lesz szükségem.
- Maya, én nagyon szeretném, ha a barátnőm lennél.
Nem akartam bunkó válaszolni, de ez a furcsa James nekem nagyon furcsa. Nem ilyen szokott lenni a sármos és nagyképű James McVey aki velem mindig úgy mond kötekedik. Annak a James McVeynek igent mondanék, de neki nem tudom.
- Én tudod jobban szerettem a kicsit bad boy Jamest. - Mondtam majd szégyenemben félre húztam a számat.
Ez gonosz volt Maya. Szégyelld maga.
- Akkor inkább maradjak önmagam és ne a rajongók jó fiúja? - Kérdezte megint a James nézessel.
- Nem is tudom, nekem az jobban bejött. - Csókolt meg a mondanom végén.
Akkor ezzel hivatalosan is a rossz fiú marad, aminek én csak örülök.
- Akkor most már egy Pár?
- Rossz pár! - Javított ki James.
Jó ez furcsán hangzott és még most is az, de ezek vagyunk mi.
Haza indultunk hisz későre járt már, de a strandon valahol buli ment olyan velünk egy idősek, de mivel James is és én is be akartunk menni elindultunk arra, mire Connor kijött pizsamába hogy "nélkülem és a skacok nélkül sehova!"  Akkor inkább visszaindultunk a házba, ahol Connor ivott egy pohár kakaót.
- Szóval, randizgatunk. – mondta mire elmosolyodott.
Connor velem álmodott, ami persze nem igaz, mert csak betakartam udvariasan, ami neki álom volt. 
- Nem tudsz aludni? – tereltem inkább a szót.
- Nem. De mint láttam Berry és Brad sem. – kortyolt bele a kakaóba.
- Ezt meg hogy érted? – kérdezte James.
-  Valami szerelmes filmet néznek Brad szobájába. Szerintem elég nyálas, de mindegy.
Gyorsan elengedtem James kezét, majd felrohantam az emeletre és nagyon kicsit kinyitottam az ajtót hogy meg lessem, mit csinálnak. James és Connor is gyorsan feljött, de nem volt olyan érdekes, amit álltunk. egymás szájában turkáltak, miközben a film meg ment.
Behajtottam az ajtót, majd rám nézett a két srác.
- Ugye csak ők csinálják ezt? A szerelmesek nem bújnak bele egymás szájába?

- Hát, ha te azt szeretnéd hallani. – vonta meg a vállát Connor, mire kínosan rá mosolyogtam Jamesel. 

1 megjegyzés: