2014. szeptember 2., kedd

4.Rész

Maga szemszögéből 
A bokor mögül hallgatóztam, hogy vajon a kis szerelmesek mit beszélnek és még akartam ijeszteni, de James kicsit elrontotta. Az egyik fa tövében gubbasztottam és akkor James oda jött.
- Várj egy kicsit. Meg akarom ijeszteni Bradéket. - Suttogtam mire el kezdtem énekelni az egyik kicsit örült és elmebeteg kislányos ezeket a horror filmekből. - El foglak kapni, meg foglak gyilkolni. El foglak kapni és még foglak kínozni.
Erre Brad csak megrezzent, de szegény Berry majdnem agyvérzést kapott.
- Ez mire jó? - Ült mellém James.
Jól van. James kicsit rámenős és amikor beszélgettünk Berryvel meg is említette, hogy "James nagyon csíp téged" persze játszani a rossz fiút, de tavaly nem ezt a szerepet kapta ha bár ha jobban bele gondolok en így jobban bírom.
- Szeretem ijeszteni az embereket, de gyere. - Fogtam meg James kezét majd a többiekhez rohantunk.
Berryt át karöltve Brad, csak hogy "ne féljen" de ez csak kamu volt. Mind a ketten megrémültek.
- Na lám, kit hozott erre a víz? - Kérdezte Brad és még látta, hogy James próbálja megfogni a kezem.
- Na lám, csak nem megrémülték Simpson?!
- Nem dehogy, csak Berry fázott és gondoltam ha...
- Na persze! - Jött oda Tristan és Connor is.
- Lassan indulni kéne haza. Berry van kedved nálunk aludni? - Kérdeztem egy frappáns ötlet által.
- Hát nem tudom, haza kéne mennem, ruhám sincs és szerintem a srácok nem örülnének.
- De, gyere nyugodtan. Kit érdekel, hogy a fiúk örülnének-e neki. Majd csinálunk csajos dolgokat, arcpakolás, manikűr pedikűr meg mi egy más. - Mosolyogtam Berryre mire egy kicsit bizonytalan biccentéssel beleegyezett. A srácok nem is figyeltek mit beszélgetünk, szerintük csajos dolgokról.
- Menjünk! - Mosolygott végül Berry határozottan.
Elindultunk a párt fele lefelé a lépcsőn, amikor Berry meglepően rám nézett, hogy "Erre?" Mire csak fülig erő mosollyal bólintottam.
- Jó lesz.
- Most akkor Berry is erre lakik? - Kérdezte Connor.
- Nem, nálunk alszik. - Mosolyogtam.
A srácok erre felfigyeltek és ránk pillantottak. Ilyenkor tudni illik, ha bármit kérdeznek nem szabad válaszolni, mert úgy kiforgatják a szavaid, hogy észre sem veszed. Ezt többnyire tőlem tanulták, de mind egy. Út közben Berry meg kérdezte tőlem, hogy akkor ki merre alszik, kivel.
- Itt is vagyunk. - Mondtam mire Connor rám nézett majd az éjszaka közepén el kezdett veszekedni velem, hogy ezt ő szokta mondani, de csak hülyeségből.
- Bocsi, le vagy lassulva. - kacsintottam.
Connor kinyitotta az ajtót és Berry Braddel előre ment.
Én kint maradtam a teraszon és inkább a tengerre ragyogó gyönyörű csillagokat néztem ahogy a kis hullámokon táncolnak.
- Nem jössz be? - Nézett ki Connor.
Megráztam a fejem egy fancsali képpel és Connor kihozott két takarót, majd betakart az egyikel a másikat pedig magára terítette.
Én válogattam, de Connor megmentette az életem. Ami még jó hogy mellém ült így nem voltam egyedül.
- Berrynek tetszik a szobám? Kényelmes lesz neki az ágyam?
- Szerintem tetszik neki, de nem voltam fent és hol fogsz te aludni?
- Vagy a kanapén vagy pedig Tristan mellett, de ez nem nagy cucc. A lényeg az legyen, hogy Berry jól érezze magát itt. Ő az első olyan lány, akivel szinte úgy érzem, mintha a testvérem lenne. Aranyos.
- Te is az vagy. Oda adtad neki az ágyat, a szobád csak hogy jól érezze magát. Nem mindenkinek lesz ilyen legjobb barátnője, mint te.
Félre húztam a számat majd Connorra pillantottam, aki a szememet fürkészte.
- Tudod Connor néha ijesztően megértő tudsz lenni.
- Köszi, de bemegyek inkább fürdeni, mert ha Brad előre megy, nem marad meleg víz.
Én csak egy "jól van, menj csak gyorsan" - t bólintottam és felvettem a pokrócot a hátamra. Lesétáltam mezítláb a partra a vízhez hogy megnézzem mennyire hideg és akkor kijött Berry.
- Köszönöm, hogy ilyen kedves voltál. Nem nagyon kaptam meg egy egész szobát kölcsönbe.
- Ugyan már. Remélem, tetszik mivel ennél csajosabb szoba nincs ebben a házban. - nevettük el magunkat Berryvel.
- És, akkor mit csináljunk este?
- Nekem mindegy, ami neked tetszik.
- Várjuk meg, amíg a srácok elaludnak és tréfáljuk meg egy kicsit őket.
- Jó, de csak akkor, ha előtte adsz Jamesnek egy puszit.
- Miért pont én?
- Mert te beléd szerelmes.
- Jó, de akkor te meg Bradley-nek! - utasítottam Berryt mire gonosz fancsali képet vágva elnevette magát.
Bementünk a házba és láttuk, hogy Connor már csak bóbiskol az ágyban, szinte ülve elaludt. Gyorsan oda mentem és inkább lefektettem nehogy fájjon neki reggel a nyaka. Mikor a hátát végig "tapiztam" félig kinyitotta a szemét.
- Jaj, ne Mayával álmodom. James irtó mérges lesz, de szeretem Mayát. Kit érdekel James?! - társalgott magával mire Berryvel csak kinevettük.
Hát jó, akkor már le is vagyok kódolva, hogy "James Mcvey barátnője" hú, ez nagyon bénán hangzik. Ezért James még kapni fog. a fürdőkben senki nem volt már, csak Tristan ment ki a konyhába egy pohár vízért, hogy attól jobban tudjon aludni majd. James a szobájában ügyködött valamit és Brad ps3-al játszott a szobájában.
- Tudod mit? Én bemegyek Bradhez és beszélgetek vele kettőtökről. Ez tök romantikus.
- És én mit csináljak addig? - nézett rám Berry felhúzott szemöldökkel.
- Nem tudom. - vontam meg a vállam.
- Majd bemegyek Jameshez. - incselkedett majd bement James szobájába.
Jaj de jó lesz nekem, de csak azért mondtam ezt az ötletet, mert szívesen játszok most Bradel, de ezek szerint Berry is szívesen beszél Jamesel. Hurrá most aztán tényleg nem fognak békén hagyni Jamesel. Brad aranyos srác, és Berry is nagyon aranyos lány. Egymáshoz illenek és soha nem fognak ennyire passzolni másokhoz. Mintha Ying és Yangot látnám, vagy Timon és Pumbát, egymáshoz tartoznak. Lehet, hogy ezt nem tudják még összecsiszolni, de akkor is! Most akkor normálisan beszélgetni fogok Braddel hogy ezt fel fogja.
- Drága Brad. Hogy álltok Berryvel?
- Hát szerintem jól. Aranyos lány.
- És hozzád illik. Mi lenne, ha elhívnád randizni és meglátnád mi lesz belőle?
- Látod Maya, ezért vagy te a The Vamps húgi.
- Menj oda hozzá ma, amikor kint fogunk ülni este a teraszon és kérdezed, meg hogy beszélhetnétek-e négy szem közt.
- Na de hova vigyem?
Megvontam a vállam jelezve ezzel, hogy neki kell kitalálni. ez a beszélgetés eszméletlen gyorsan pörgött le, így játszani sem tudtam vele csak kimentem a nappaliba.  Fogtam egy doboz kekszet és leültem a tv elé, hogy visszapörgethessem a kedvenc filmemet, ami ma délelőtt ment az egyik csatornán a Bosszúállókat.  Mikor elkezdtem nézni Berry kijött a szobából és elindult zuhanyozni. A srácok már biztos aludtak kivéve Brad aki estig kitalálja hogy mit mondjon Berrynek. Amikor ezt kimondtam a fejemben, megkérdeztem magamtól mit beszélhettek Berryék. Hú de kíváncsi vagyok erre. Remélem nem öntött lelket Jamesbe Berry, hogy „menj, beszélgess vele egy kicsit vagy, hogy hívd el randizni „aztán miután abba hagytam a gondolkozást ezeken csak a filmre tudtam koncentrálni (amit már 32. szerre látok.)
-          Szia. – köszönt valaki a hátam mögül.
A nyakam szinte teljesen hátra hajtottam (nem volt kedvem oldalra fordítani a fejem) és ki ha nem James állt ott.
-          Szia. – mondtam szelíd mosollyal.
Jól van Berry, várj amíg Brad vissza nem vág.
-          Beszélhetnénk?
-          Persze. Miről van szó?
-          Lehet, hogy bénán fog hangzani, de volna kedved velem majd kicsit később sétálni?
Erre elmosolyodtam, mintha nem gondoltam volna, hogy randira… állj! Ez csak egy baráti séta! Na, jó kicsit tetszik is a srác, mert aranyos, de a rajongóik, Connor és Tristan. Inkább nem kéne hülyeséget csinálnom.  
-          Rendben. – feleltem végül.
Hogy miért így döntöttem végül? Mert Maya Evans vagyok és nem egy minta diáklány. Ez alatt Brad összefutott Berryvel a folyón, amit mi Jamesel jól megfigyeltünk és lehallgattunk.
-          Bocsi Berry. beszélhetnénk?
-          Persze Bred. – mondta Berry kicsit félénken.
-          Arra gondoltam, hogy talán, holnap vagy, amikor ráérsz elmennénk mondjuk vacsorázni vagy, ilyesmi.
Berry nagyra nyitotta a szemeit, mire akaratlanul is elpirult és rámosolygott Bradre. ezt lehetett igennek venni. Akkor Berryvel még az agyunk is ugyan azon jár. Hihetetlen, de most tényleg. Ez lesz talán az első randim és egy új barátnőm tette meg értem. Imádom Berryt! ♥

3 megjegyzés: