2014. szeptember 6., szombat

10.Rész

Sziasztok. Ma kivételesen hosszabb részt hoztam csak azért, mert mg volt a 4000 megtekintés.;) Na meg izgis részt hoztam szóval jó olvasást. :D ♥
http://data2.whicdn.com/images/129428992/thumb.jpg
Maya Szemszöge...
Mikor Berry megkérdezte, hogy Tristan és Brad min vesztek össze valahogy nem akartam közölni vele, hisz elég kényelmetlen lett volna így inkább hazudtam, amiben jó vagyok. Nem mondhattam neki azt, hogy Tristannek is tetszik és Bradnek is tetszik szóval a srácokkal is meg kell beszélnem, hogy ez nem így megy.
- Berry, a srácok miattad és miattam vesztek össze, hogy miért nem aludtál az én szobámban. Tristan felkapta ezen a vizet, hogy kint aludtam a kanapén, de már megbeszélték Braddel.
- Tényleg? Nem akartalak titeket megbántani, Brad erőszakoskodott. - mentegetőzött, de tudtam mi a helyzet. - Brad bezárt a szobába és...
- Tudom és most már Tristan is tudja, nem kell idegeskedned. - mosolyogtam megértően, mire Berry megkönnyebbült.
Na de ha haza érünk vigyázz Brad és Tristan! Otthon kő kövön nem mard!
- Ami azt illeti, Tristan nem tud arról, hogy én kavarok Jamesel.
- Ne aggódj, nem fogom elmondani és remélem Connor és James se. - mosolygott Berry.
Mintha ezer éves barátnők lennénk, úgy beszéljük meg egymás gondját és úgy is fejezzük be egymás mondatát. Lassan visszaindultunk a sétából hogy reggelizzünk, de út közben a bánatról lett szó és a bohócokról. Hát ettől féltem, hogy ez a téma és én. Jaj...
- Hát, régen volt már. Sok bohóccal kerültem egy teremben, akik a kis 5 éves kislányt ijesztően kezdték dédelgetni. Miután kijutottunk a szobából szinte menekülnöm kellett, hogy nehogy bántsanak. az előtt sem jöttem ki a bohócokkal. Állítólag enyhe bohóc iszonyom volt, de ez most már nagyon durvára sikeredett. - húztam a szám oldalra és lesütöttem a szemem.
Berry őszintén sajnálta, amit elmeséltem, és meg is értett.
- Tudod, én nekem is van egy nagyon nagy félelmem, ami lehet számodra kínos lesz és nevetséges.
- Dehogy. Te sem nevettél ki engem én sem foglak téged.
- Hát jó. Nem voltam nagyon kedvelt lány Londonban, inkább vissza húzodtam a napfény elől és nem beszéltem senkivel. Azért is jöttem ide, hogy itt majd lesznek barátaim és lettek is. Most már nem vagyok, annyira csöndes hisz vagytok nekem ti.
- Jaj de aranyos vagy. - öleltem meg.
Egyszer csak valaki hátulról megölel engem és Berryt is majd oldalról is jön valaki.
Vajon kik azok?!
- Maya oldalról bökdösöl valami hegyessel. - mondta Connor.
- Azt úgy hívják légzés és az a bordám, amibe most belenyúltál! - ugrottam arrébb a meglepődéstől.
Hihetetlen Con. Néha azt hiszem csak neki futásból ilyen idióta. Persze ezen a beszólásomon mindenkiből kitört a nevetés, de én vér komolyan vettem, hogy Connor kannibál lett. A nagy ölelkezést a telefonom csengése szakította, meg ami furcsa mód a nappaliból simán kihallatszott szín tisztán. Igen ha egy pszichopata számon csen egy telefon azt általában meg lehet hallani.  (Marilyn Manson~This Is The New Shit)
- Mi ez az idegbeteg zene? - jegyezte meg Berry mire kicsit vörös fejjel rohantam be, majd felvettem.
Rohantam a zene irányába, hátha anya vagy, apa hív, de kiderült, hogy nem ők hanem valami ismeretlen szám.
- Igen tessék?
- Maya Evans?
- Igen, kivel beszélek?
- A nevem Michael Clifford, nem biztos hogy mond ez a név neked valamit, de a 5SOS egyik tagja vagyok. A bátyád ott van a közelben?
Én kérdőn rá néztem Tristanre majd mondtam egy igent.
- Oda tudnád adni egy pillanatra? Utána elmondom, mi van szívi. - mondta a kissé mély hang.
Hát oké. Szívi? - gondoltam magamban és Tristan felé nyújtottam a telefont, mire megkérdezte ki az.
- Valami Michael vagy, ki. Azt mondta fontos. - vontam meg a vállam és kimentem a konyhába ahol James és Connor csináltak reggelit.
Felültem Berry mellé a pultra és Tristant figyeltem mit beszélhet vele, de nem kellett ki köveztetnem hisz kihangosította.
- Michael?
- Igen, emlékszel arra az ígéretre? - kérdezte.
Na, jó ez már rosszul kezdődik. - mondtam magamban.
Tristan letette a telefont. Jó ez ijesztő volt. Berryvel egymásra néztünk értetlenül, mire Brad Connor és James is oda rohant Tristanhez és elkezdték egyszerre letámadni valami olyasmivel hogy "Ne mondj neki semmit" Berryvel még mindig nem értettünk semmit, de azért figyeltük a 4 srácot hátha leesik valami, de semmi.
Újra csörög a telefon, de most kivételesen Tristan telefonja, mire felveszi és megint kihangosította.
- Szóval igen. - mondta a srác.
- Meg mondtam, hogy nem! Nem teheted.  - mondta Connor.
- De igen! ha csak nincs más ötletetek.
- Mi van már srácok? - kérdeztük egyszerre Berryvel.
- Szóval két lány van? - kérdezte a srác mire Berryvel megrémültünk.
- Van barátja! - mondta Connor.
- De Mayának nincs.
- Ezt te honnan tudod? - kérdezte James, mire néztem, mint egy drogos béka a srácokra.
Most akkor mi van velünk? Én ezt tökre nem értem. Honnan ismer ez a valaki? És miért érdekli, hogy van-e barátom vagy nincs? Berryt is bele akarják kavarni? És ki az a Michael Clifford? Én szerintem ott leragadtam, hogy ismer engem ez a Michael vagy, ki a franc. Valamit akar Tristantől, vagy tőlem? Vagy csak szimplán utálja az Evans vezetéknevű embereket.
James Connor és Brad kitessékelt minket a teraszra, és bezárta Brad az ajtót utánunk. Klasz Tris és Brad szépen elbeszélgetnek bent mi meg haljunk éhen kint a teraszon, főleg úgy hogy olyan hideg reggeli szél fúj, hogy majd megfagyunk.
- Mi ez az egész? - kérdezte Berry, mintha a számból vette volna ki a szót.
- James! - hárította a választ Connor át.
- Michael. Jó barátunk, de nagyon gonosz tud lenni. Trisel fogadtak, hogy ha te ide kerülsz Chicagoba, akkor elmész az egyik barátjával randizni.
- És arra nem gondoltak, hogy ha lesz barátom...
- De igen, éppen ezért is hívott most. Mivel nincs barátod még. - mondta Connor.
- De van! James. - mondta Berry, mire elvörösödött fejjel Jamesre néztem.
- Persze Maya pasija James. Jó vicc volt. És mi van veled és Braddel? Ti már csókolóztatok is, de Maya és James nem. Tudtommal. -  mondta Con. - Michael végig figyelt minket emiatt és azért hívott minket fel, mert látta, hogy nem volt egy olyan téma sem James és Maya közt hogy barát és barátnő, de még csók sem volt.
- És ha most megcsókol valaki? - nézett rám Berry, mire nagyra nyílt szemekkel rá pillantottam.
- Már mind egy. - mondta egy hang mögülünk.
Megfordultunk és egy szőkés lilás hajú srác jött fel a teraszra. Jól szemügyre vettem, szőke lila haj, fekete csőgatya, fehér trikó, mind a két füle kilukasztva, gonosz arc és ami mellé még rá tesz egy lapáttal hogy béna haj. Egyáltalán nem voltam erre felkészülve, de nagyot csalódtam Tristanben. Azt hittem, hogy nem tenne velem ilyet. Elárusít egy ismerősének csak hogy nyerjen egy fogadásban. Ez annyira rosszul esett, hogy kigördült egy könnycsepp.
- Valahogy máshogy képzeltelek el. - mondta Michael.
- Én helyesebbnek képzeltelek. - vágtam vissza mire Connor Berry felszisszent.
Ahogy álltam ott egy helyben mint egy darab fa és bele gondoltam abba hogy most mi lesz velem pocsék érzés volt. Brad és Tristan kirohant a teraszra, de én és Berry azonnal bementünk. Én többek között azért, mert nem akartam, hogy James és Connor lásson engem sírni, de Berry csak miattam jött be. Rohantam a WC fele, hisz tudtam, hogy ha sírok 5 perc után hányni fogok. Ez így is történt, de szegény Berryre a frászt hoztam és ijedtében behívta Bradet és Jamest.
- Minden oké? - Kérdezte Brad és amikor meglátott, hogy a WC csempét szinte ölelgetem leült az ajtóban Berry mellé.
Hiába sírtam hisz semmit nem érek el vele, csak annyit hogy megsajnálnak, amit nem szeretek. A szívem hevesen vert és az hogy nem tudok mit tenni pocsék párosítás. Most hamar ki szabadultam a mellékhelyiségből és mentem fogat mosni. Láttam, hogy az üveg ajtón keresztül hogy Tristan és Connor kint hagyták a vendégeket.
- Maya! S...
- Mit csináljak vele? Töröljem ki vele a seggem? Sokra megyek vele. A bátyám vagy és az ilyen helyzeteket nekem kellene megcsinálni veled. Mert egy testvér nem bajba kever, hanem kihúz belőle! - Kiabáltam vele sírva.
- Tudom hülye voltam és nem akartam ezt, sajnálom. Ha bármit tehetnék...
- Tehetnél. Olyan, vagy mint apa!
- Ezt hogy érted?
- Srácok! Gondolom, nem tudjátok, hogy a szüleink elváltak. Igen,  és a mostoha apánk nevét vettük fel Chris Evans. Az apánk egy tapló volt.
- Ne szídd apát.
- Tudod mit? Megérdemelte, hogy börtönbe került. Egy semmire kellő bunkó alak. És most remélem te is elcseszed az életem. - Ugrottam neki Tristannek, de Berry és James lefogott.
Elmentem Tristan mellett és beengedtem Michaelt.
- Szedd a cuccood. Ott alszol nálunk. - Mosolygott.
- Nem megyek veled sehova.
- Nem teheted.
- Miért? Meg ütsz? - Kérdeztem.
- Nem, de fél tudom jelenteni a kis bátyád. - Vett elő egy lapot, ahol Tristan nyilvánosan levizeli Michaelék házat.
Elgondolkoztam azon, hogy ha nem megyek vele, Tristan azt kapja, amit megérdemel, de mivel szerettem meg teszem azt, hogy nem csukatom le.
- Ez zsarolás! - Mondta Brad és Berry.
- És? Maya, két napig nálunk fogsz aludni. Ahogy a bátyád lerendezte nekünk. Ja és alig várom az estét. - Mondta célozgatva arra a bizonyos undorító dologra.
- Na, jól van. - Mondtam és mérgemben olyan bal egyenest küldtem le neki hogy hanyatt vágódott. Kicsit vérezni kezdett az orra, de nem sajnáltam.
Felfelé indultam a szobámba, hogy megvédjem Tristant, MERT NEKEM VAN VÉR A PUCÁMBAN! És Berry utánam jött.
- Maya, most mit fogsz tenni?
- Nem hagyom, hogy a bátyám börtönbe kerüljön, de nem is hagyom hogy le alacsonyítson ez a semmire kellő alak.
- Annyira sajnálom. Nem tudom, hogy tudnék segíteni. - fogta a fejét Berry.
- Annyit segíts, hogy itt maradsz és vigyázol Tristanre. Nem szeretném, ha valami baj történne. Kint a vidámparkban találkozunk, de addig ne szólj Tristannek, csak te, Brad és James tudhat róla. Tudod, hogy Connor hogy felidegesíti magát ezeken a hülyeségeken.
- Rendben. És ott kint mi lesz?
- Próbálom leírásai Michaelt, de a bohócokat is kerülni fogom. Szóval ne keress olyan helyeken.
- Komolyan mondom, úgy érzem magam mintha egy CSI: Miami helyszínelők részben szerepelnénk.
Ezen elmosolyodtam. Örülök, hogy Berry mellettem áll, de hiába hisz a kedvem már nem lesz ugyan olyan.
Jól van, akkor át öltözök, hogy Michaelnek ne kelljen rám szólni. Remélem nem lesz neki gond hogy AC/DC-t hallgatok, emellett Marilyn Mansont és még több ezer kemény rockot. Na és fekete ruhába megyek, csak azért, hogy tönkre tegyem a kedvét. Katt ide a képhez!  Berry idegesen rágta a körmeit közbe maga elé bámult, míg én a ruháimat szedtem össze.
- Ha nem szeretnél Brad mellett alkudni itt az ágyam és a ruháim is. Válogass kedvedre. - mosolyogtam rá udvariasan.
- Tudod mi a furcsa? Az hogy mi még csak 3 napja ismerjük egymást és nem szeretném, hogy elmenj. - ölelt meg.
Viszonoztam az ölelést és nem is kellett mondanom én is így gondoltam. Lehet sok embernek kemény rocker csajnak néznek, de közben sokan tévednek. Én is ember vagyok, vannak érzéseim és eléggé rosszul esnek azok a dolgok amik néha hülyeségnek hangzanak.
- Remélem, ha baj van, engem hívsz fel elsőnek. - jött be James a szobámba.
Rámosolyogtam kínosan, mire megöleltem.
- Tudod, részben a te hibád is. - vádoltam meg Jamest.
- Miért is? - kérdezte.
- Mert ott volt este az alkalom, hogy megcsókolj, de nem tetted.
- Mert nem akartam rámenősnek tűnni. Gondoltam lesz, ami lesz és kivárom a megfelelő pillanatot, nehogy gerinctelennek tűnjek és hogy...- fejezte be a mondandóját, amikor egy gyors puszit adtam a szájára és lementem az emeletről.
- Hű de lefagytál. - ment el mellette Berry mosolyogva és James még mindig a szoba közepén állt egy helyben.
A lépcsőn lefelé azon a gyors puszin elmosolyodtam hisz James egyáltalán nem kapcsolt, hogy mi történt így ott hagytam. Gondolom, ehhez idő kell.
Michael lent az aulában várt rám és közben Connorral beszélte meg a szabályokat, amíg Tristan próbálta elállítani a vérző orrát. Hát ez ilyen, máskor próbáljon meg máshogy viselkedni és nem töröm el az orrát.
Amikor megláttam, hogy hárman is az orrát bűvölik akaratlanul is kiröhögtem, szó szerint.
- Akkor induljunk. - mondta egyhangúan.
Jól indul ez a nyár. A bátyámat védem meg ezzel, de az biztos, hogy nem kívánok lefeküdni senkivel, szeretnék ez alatt a két nap alatt találkozni Berryvel, Jamesel Connorral és Braddel. Tristan hidegen hagy. Engem már az sem érdekel, ha lesz egy gonosz barátnője, nem fog érdekelni az, sem hogy ha ugráltassa vagy éppen lenyúl tőle 5 ezer dollárt.
- Ja, igen érdekel, hogy honnan tanultál meg így ütni. - állított meg a lépcső aljánál Berry.
- A nevelő apukámtól, akit Tristan le sz*r. - mondtam kifinomultan.
Igen, az enyém a nevelő apuka és apának hívom, míg Tristan Chrisnek hívja. Igen, én hamar befogadtam, csak mert ő nevelt fel, de ez hidegen hagyja Trist.
- Akkor induljunk szívi. - mondta Michael, mire mérges pillantással rá néztem és kifele indultam a teraszra.
Connor és Brad még megölelt búcsú kép, de eléggé hirtelen jött ez az egész és még mindig nem értem ennek a lényegét, de bele egyeztem. Ha valami bajom lesz Tristan lesz a hibás hisz ő a gyámom, amíg el nem múlok 18 az pedig még egy és fél év. Igazából Berryt sajnálom hisz nem akartam egyedül hagyni Tristennel és Braddel akik rajta veszekednek szóval sok sikert Berry. - húztam oldalra a számat.
Ahogy visszapillantottam a szobám ablakára, James ott üt és rám nézett a nagy szemeivel.
Hihetetlen milyen érzések támadtak bennem, kívül nem látszott semmi, de belül üvöltöztem, hogy nem akarom ezt az egészet, de sajnos, ha nem teszem meg Tristannek annyi, és ami rosszabb, hogy japánba kellene mennem.

2 megjegyzés: