2014. augusztus 31., vasárnap

2.Rész

Maya Szemszögéből...
Az esti sétát senki nem várta annyira, mint Brad, de nem is tudom miért... hát Berry miatt. Szinte látni lehet Braden hogy szerelmes lett, ami nem meglepő hisz kedves lánynak tűnik ez a Berry és szerintem akár jóban is lehetnénk, de szerintem nagyon különbözünk. Ő szép, én pedig csúnya vagyok, de ami nagyon tetszett benne, hogy jól elcsavarta hős szerelmesünk fejét.
Miután a partra leértünk, Brad úgy ugrándozott, mint egy szöcske és James úgy bámult rám Connorral mintha az arcomon lett volna valami, de inkább nem foglalkoztam velük, de akkor is piszkálni kezdtek. Elsőnek a fülemből tépték ki a fülest, majd a hajam kezdték felfelé dobni szálanként. Jó ezt meg el lehet viselni 3 évig hisz nem zavar, de az hogy reggel a babacsörgőm (amivel 17 éve alszom) úgy repült a konyhában mintha rögbi labda lett volna. És aki elkészítése ezt az egészet (Tristan) az nagyon kihúzta a gyufát. Jó lehet, hogy ciki, mert csörög, vagy, mert dedós, de akkor is, mindenkinek vannak gyenge pontjai és nekem ez volt. Ami igazán meglepett, hogy Tristan csak azért vette el tőlem, mert kellett neki egy reggeli edzés és az hogy én megkergetem az tökéletes.
Mivel még csak három óra volt és este 7-re megyünk a kávézóba nem volt mivel elütni az időt így inkább egy filmet akartak a srác nézni. Én most a horrorra szavaztam ahogy James is (minő meglepő) és Connor is. Tristan és Brad inkább szerelmes filmet akart nézni de három a kettő ellen ha!
- Mit nem láttál még Maya?
- Az ösvényt. - Mondtam.
A srácok gyorsan bírták a gépbe, majd egy mozdulattal a tv-re húzták a videót.
A film nem volt szerintem nagy durranás, de tetszett. A horror filmeket nagyon tudom pontozni szóval 10/7.5 olyan is-is volt.
- Srácok, készülődjünk, 20 perc és a kávézóba kell lennünk. - Mondtam, műre Bred olyan gyorsan öltözött fel mint meg soha senki. Jó ez kicsit sem feltűnő, de majd abba hagyja. Lassan mindenki felöltözött és indultunk a Starbucksba. Mielőtt elindultunk volna inkább otthon hagytam a telefonom és a fülhallgatóm, csak hogy inkább Berryvel össze ismerkedjek, ami Tristan ötlete volt. A parton valami oknál fogva kettesével vonultak én mellettem Connor jött előttem pedig James és Brad Tristan meg lemaradt. Ahogy oda értünk a kávézóhoz Berry már ott volt pontosan.
Én már addigra lerohantam barátiasan...
- Szia. Mit iszol?
- Szia Café Mochát. - Mosolygott rám.
- Nem baj, ha én is iszok egy olyat? - Mosolyogtam udvariasan mire Berry megrázta a fejét és felállt.
- Hova mész? - Kérdeztem és felnéztem a pénztárcámból.
- Fizetek neked egy Café Mochát. - Mosolygott rám és a pénztárhoz indult.
Valahogy meg kellett akadályoznom, hogy nehogy már ő fizesse ki!
- Ezen akár évekig is veszekedhetnénk akkor is én fizetem a kávét! - Felelte Berry.
Ezen tényleg veszekedhetnénk évekig is, de Berry mint kiderült nagyon makacs és ezt bírom benne.
Felemeltem a kezem és megadtam magam, jól van még,a végén felzabál engem is!
Egyre jobban kedveltem Berryt, de mire ezt kimondtam volna a srácok megint lerohanták. Nem voltam féltékeny rá, inkább sajnáltam, hogy a két srác (a bátyám és Brad) szinte flörtölni kezdtek.
- Leállítsam? - Kérdezte Connor.
Én megráztam a fejem. Majd elküldi Berry ha jónak látja, de szerintem Brad tetszik neki. Inkább Tristan zavar be oda.
- Srácok Tristannek kéne egy csaj. - Mondtam hisz tudtam, hogy Tristannek szeretet hiánya van.
- Akkor indulhatunk. - Jött oda Brad két kávés dobozzal.
De cuki, hozott Jamesnek Connornak, mellette pedig Berry hozta az én kávémat.
Ahogy kifelé indultunk a kávézóból Berry valahogy felhozta a nyári teendőket. Kérdezte mit csinálok.
- Erre őszintén nem tudok válaszolni, szerintem őrültségeket fogok csinálni, és szeretnék új dolgokat kipróbálni. És te?
- Hát, én meg ismerkedem a hellyel, de nyárra inkább szerelmes szeretnék lenni. Te nem?
- Tudod, nem vagyok a szavak embere, igen szeretnék szerelmes lenni mert jó lehet de ha nem találok olyan srácot aki valamennyire hasonlít rám úgy inkább szingli maradok, és gondolom te is ezen a véleményen vagy.
Berry megértően bólintott majd elmosolyodott.
- Igazából nem tudom ilyen az hogy ha van egy legjobb barátom, de veled olyasmiről nem beszéltem mint a szerelem. Lehet hihetetlen, de nem voltak lány barátaim...
- Igazából én sem tudom, hisz más vagyok, mint a többiek, csendes visszahúzódó lány vagyok.
- Tudod azt hittem bennünk egyáltalán nincs közös, de talán valami mégis. - Mosolyogtam.
Berryvel nagyon jól elbeszélgettünk, amíg a srácok a hátunk mögött beszélgettek valami pasis dologról.

2 megjegyzés: